Відділ освіти Галицької районної державної адміністрації

Документи відділу

                                                       Древній  Галич вітає гостей

         Такі події вже стали доброю традицією, адже щороку наші галичани гостинно приймають дітей зі сходу України на Різдвяні свята. Цьогоріч у район  прибуло 34 дітей і 6 керівників  із Харківської області. На площі Різдва їх зустрічали та вітали голова районної державної адміністрації  Микола Попович, заступник голови Олександр Чабак.        

      Перебуванням школярів  у  районі  опікувався відділ освіти Галицької РДА.

   Впродовж Різдвяних свят дітвора разом із своїми ровесниками  гостювали  у селах Бовшів та Задністрянське ,ознайомлювалися  з різдвяними традиціями та взяли  участь у низці культурно-мистецьких заходів.

Юні гості мали  можливість почерпнути дух народних традицій, збагатити себе духовно. Діти разом із сім’ями, в яких проживали, допомагали господарям   готувати святу вечерю, колядували та відвідали  Різдвяне Богослужіння.

    А ще на них чекало    новорічне різдвяне дійство, оформлення шопки, оздоровчий фітнес , патріотична вистава «Останній патрон», презентація різдвяних вертепів  та молодіжна дискотека.

     Древнє місто подарувало гостям екскурсії  в    Національний  заповідник«Давній Галич», Національний  природничий  парк , етнографічний музей та музей історії давнього Галича, Старостинський замок, адже саме тут була унікальна можливість доторкнутися до стародавнього серця всього Прикарпаття. Надзвичайно цікавим для  школярів було  проведення  майстер-класу керівниками гуртків МАНР м. Галич з соломо-плетіння , виготовлення Різдвяної зірки , ляльки-мотанки  та ліплення з глини. Відпочинок, який ми організували для дітей пільгових категорій, дав можливість більше дізнатися про культуру та звичаї нашого краю.   

       Самі ж діти сповнені ентузіазму та в очікуванні позитивних емоцій, адже свідченням цього є їхня участь у засіданні круглого столу «Про що я згадуватиму? »

        Слова подяки  хочеться висловити керівникам шкіл Надії Белей (Задністрянська ЗОШ І-ІІІ ст.), Ганні Романів (Бовшівська ЗОШ І-ІІ ст. ) та їхнім педагогічним колективам; сільським головам  - Ганні Очкур (с.Бовшів) та Марії Леочко (с.Задністрянське) ; батьківському комітету  навчальних закладів та сім’ям, які прийняли в свої родини гостей;генеральному директору Національного заповідника «Давній Галич» Володимиру Костишину, директору Національного природничого парку Олегу Гайдуку.

       

      Меценатам : директору фермерського господарства «Мрійливість» Івану Рубашному, приватному підприємцю Галині Гепко, приватному сільськогосподарському підприємству «Рідна земля» Володимиру Слободяну,  ТЗОВ «Даноша»,  приватному підприємцю Володимиру Кантору.

     Ваша підтримка — свідчення Вашого небайдужого ставлення до проблем освіти і розуміння  важливості шкільного виховання. Поділитися теплом своєї душі з дітьми, створити для них свято, побачити в їх оченятах вогник добра і віри у надію - дорого коштує.   Ми раді, що у Ваших  обличчях  знайшли таких чуйних, небайдужих, дивовижних людей.

     Друзі зі сходу пообіцяли, що обов’язково розповідатимуть у своїх родинах про ту любов та увагу, яку вони отримали.

Методист РМЦ                    Марія  Кульчицька


 

ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ ПРО ОПОРНІ ШКОЛИ

ПРОЦЕДУРА СТВОРЕННЯ

Головним нормативно-правовим актом, що урегульовує питання створення представницьким органом місцевого самоврядування об’єднаних територіальних громад, районними радами (далі – засновники) опорних закладів та їх філій є Положення про освітній округ, затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 27 серпня 2010 р. № 777 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 20 січня 2016 р. № 79) (далі – Положення).

Засновник визначає опорні заклади серед підпорядкованих йому загальноосвітніх навчальних закладів на конкурсній основі відповідно до затверджених ним умов.

Під час проведення конкурсу обов’язково враховується, зокрема, зручність та наявність автомобільних доріг з твердим покриттям для забезпечення безпечного підвезення учнів (вихованців) і педагогічних працівників до місця навчання, роботи та місця проживання.

Алгоритм створення опорної школи наступний:

  1. Підготовка до прийняття рішення засновником про створення опорного закладу (п. 5 Положення);
  2. Затвердження умов та проведення конкурсу засновником для визначення опорного закладу серед підпорядкованих йому загальноосвітніх навчальних закладів (п. 6 Положення);
  3. Прийняття рішення про створення опорного закладу, його філій (п. 7 Положення) у порядку визначеному Законом України «Про місцеве самоврядування». 

    Як основний варіант, рішення має бути прийняте про реорганізацію загальноосвітніх навчальних закладів шляхом приєднання – визначення одного загальноосвітнього навчального закладу (юридичної особи) як опорного та приєднання до нього інших загальноосвітніх навчальних закладів як структурних підрозділів - філій (з одночасним припиненням їх як юридичних осіб) відповідно до вимог Цивільного та Господарського кодексів України, а також відповідно до вимог трудового законодавства, оскільки відповідна реорганізація тягне за собою зміни істотних умов праці та скорочення працівників. 

    Рішення має вирішувати основні питання діяльності опорних закладів та їх філій. у тому числі щодо затвердження установчих документів (статуту, положень) та визначення відповідальних осіб за державну реєстрацію опорного закладу як юридичної особи.
  4. Державна реєстрація опорного закладу як юридичної особи відповідно до вимог Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань».
  5. Вирішення відповідним органом управління освітою кадрових та фінансових питань діяльності опорного закладу, зокрема затвердження штатного розпису - призначення директора та його заступників, завідувачів філіями, їх заступників, інших педагогічних працівників згідно з Законом України «Про загальну середню освіту» та трудовим законодавством, а також вирішення питань фінансування (затвердження кошторису) та порядку ведення бухгалтерського обліку опорного закладу.

КІЛЬКІСТЬ УЧНІВ

Кількість учнів (вихованців) опорного закладу (без врахування учнів (вихованців) філій), як правило, становить не менше 360 осіб, тому рішенням його засновника відповідна кількість може бути меншою.

Відповідно до частини другої статті 14 Закону України «Про загальну середню освіту» у загальноосвітніх навчальних закладах, розташованих у селах, селищах, кількість учнів у класах визначається демографічною ситуацією, але повинна становити не менше п'яти осіб. При меншій кількості учнів у класі заняття проводяться за індивідуальною формою навчання.

ЧИ МОЖЕ ШКОЛА, ЯКА ЗНАХОДИТЬСЯ У МІСТІ, БУТИ ОПОРНОЮ

Засновниками (співзасновниками) освітнього округу (опорного закладу, його філій) можуть бути представницькі органи місцевого самоврядування об’єднаних територіальних громад, районні ради. Засновник визначає опорні заклади серед підпорядкованих йому загальноосвітніх навчальних закладів на конкурсній основі відповідно до затверджених ним умов. Таким чином, школа, яка знаходиться в місті може бути визначена опорною тільки у випадку її підпорядкування відповідному засновнику.

НА ПІДСТАВІ ЯКИХ ДОКУМЕНТІВ ДІЄ ОПОРНИЙ ЗАКЛАД ТА ЙОГО ФІЛІЇ

Опорний загальноосвітній навчальний заклад діє на підставі свого статуту, а його філії відповідних положень про них, що розробляються відповідно до актів законодавства та інших нормативно-правових актів і затверджуються засновником опорного закладу.

ЯКЩО ОПОРНИЙ ЗАКЛАД ЗНАХОДИТЬСЯ У ПІДПОРЯДКУВАННІ ОТГ, ЧИ МОЖУТЬ ДО СКЛАДУ ОКРУГУ ВХОДИТИ ФІЛІЇ, ЯКІ ЗНАХОДЯТЬСЯ У ПІДПОРЯДКУВАННІ РАЙОННОЇ РАДИ

Відповідно до п. 2, 7 Положення про освітній округ засновниками (співзасновниками) опорного закладу, його філій можуть бути представницькі органи місцевого самоврядування об’єднаних територіальних громад, районні ради.

Співзасновники укладають договір про спільну діяльність або засновницький договір про утворення опорного закладу, його філії, в якому мають бути визначені питання діяльності опорного закладу, його філій.

Ураховуючи, що освітній округ є об’єднанням навчальних закладів, а філія опорного закладу не є самостійним загальноосвітнім навчальним закладом, вона може бути суб’єктом освітнього округу лише у складі відповідного опорного закладу.

НАЗВА ФІЛІЇ ТА ПОСАДА ДИРЕКТОРА ФІЛІЇ

Вимоги до написання найменування юридичної особи, її відокремленого підрозділу, громадського формування, що не має статусу юридичної особи, крім організації профспілки, затверджено наказом Міністерства юстиції України від 05.03.2012 № 368/5, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 5 березня 2012 р. за № 367/20680. Зазначені вище вимоги стосуються опорних закладів та їх філій, зокрема, найменування філії повинно вказувати на належність до опорного закладу, у складі якого вона створена.

До низки постанов Кабінету Міністрів України внесені зміни та введено нові педагогічні посади: завідувач філією, його заступники з навчально-виховної (навчальної, виховної) роботи.

ПОЛОЖЕННЯ ТА ТИПОВІ ШТАТНІ НОРМАТИВИ ДЛЯ ФІЛІЙ

До Типових штатних нормативів загальноосвітніх навчальних закладів, що затверджені наказом МОН № 1205 від 06.12 2010 будуть внесені відповідні зміни.

Положення про філію опорного загальноосвітнього навчального закладу розробляються і затверджуються засновником цього закладу.

КАДРИ

ПРИЗНАЧЕННЯ КЕРІВНИКА І ГОЛОВНИХ СПЕЦІАЛІСТІВ ВІДДІЛУ ОСВІТИ ОТГ

Прийняття на службу в органи місцевого самоврядування здійснюється у порядку визначеному статтею 10 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування». Призначення на посади керівників відділів, управлінь та інших працівників органів місцевого самоврядування здійснюється шляхом призначення відповідним головою на конкурсній основі чи за іншою процедурою, передбаченою законодавством України.

Проведення конкурсу, випробування та стажування при прийнятті на службу в органи місцевого самоврядування здійснюється в порядку, визначеному законодавством України про державну службу.

ПРОЦЕДУРА ОЗНАЙОМЛЕННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ЩОДО ПЕДАГОГІЧНОГО НАВАНТАЖЕННЯ НА 2016-2017 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

До проведення реорганізації загальноосвітніх навчальних закладів (визначення опорної школи, створення філій) та визначення їх остаточного правового статусу попередження працівників про зміни істотних умов праці та про можливе скорочення (посад, працівників) у зв’язку із скороченням мережі класів здійснюється на загальних засадах у порядку визначеному законодавством.

КАТЕГОРІЇ ПОСАД НАЧАЛЬНИКА ВІДДІЛУ ОСВІТИ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОТГ, ЗАСТУПНИКА НАЧАЛЬНИКА ВІДДІЛУ ОСВІТИ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОТГ, ГОЛОВНОГО БУХГАЛТЕРА ВІДДІЛУ ОСВІТИ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОТГ, ГОЛОВНОГО СПЕЦІАЛІСТА ВІДДІЛУ ОСВІТИ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОТГ

З огляду на класифікацію посад в органах місцевого самоврядування, визначену статтею 14 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», посади начальника відділу освіти сільської ради ОТГ та заступника начальника відділу освіти сільської ради ОТГ та головного бухгалтера відділу освіти сільської ради ОТГ необхідно віднести до шостої категорії, а головного спеціаліста відділу освіти сільської ради ОТГ до сьомої.

МЕХАНІЗМ ЗВІЛЬНЕННЯ ІЗ ШКІЛ-ФІЛІЙ ТА НАБІР В ОПОРНУ ШКОЛУ ПЕДАГОГІЧНИХ КАДРІВ

Порядок переведення працівників визначено, статтею 32 Кодексу законів про працю України. Відповідно до статті 36 Кодексу законів про працю України у разі зміни власника підприємства, а також у разі його реорганізації (злиття, приєднання, поділу, виділення, перетворення) дія трудового договору працівника продовжується.

Припинення трудового договору з ініціативи власника або уповноваженого ним органу можливе лише у разі скорочення чисельності або штату працівників, а також повної ліквідації відповідно до пункту 1 частини першої статті 40 Кодексу законів про працю України.

ВВЕДЕННЯ ДО ШТАТНОГО РОЗПИСУ ШКОЛИ ПОСАДИ ВЧИТЕЛЯ-ЛОГОПЕДА АБО ВІДКРИТТЯ ЛОГОПЕДИЧНОГО ПУНКТУ В ОТГ

Відповідно до Положення про логопедичні пункти системи освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 13.05.1993 № 135 (далі - Положення), логопедичні пункти відкриваються районними, міськими органами управління освітою в межах асигнувань, передбачених у бюджеті для цієї мети. Безпосереднє керівництво та контроль за діяльністю логопедичних пунктів, їх фінансування здійснюють органи управління освітою, у віданні яких вони перебувають. Логопедичні пункти організовуються при загальноосвітніх школах, дошкільних закладах. Учителі - логопеди та, за наявності посади, завідуючий логопедичного пункту мають бути у штаті логопедичного пункту.

У разі необхідності місцеві органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування можуть прийняти рішення про введення до штатного розпису загальноосвітніх шкіл додаткової посади вчителя-логопеда. Це врегульовано частиною першою статті 14 Закону України «Про освіту», де йдеться про повноваження органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, серед яких – встановлювати, не нижче мінімальних нормативів, визначених центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері освіти, обсяги бюджетного фінансування навчальних закладів системи освіти, що є комунальною власністю, та забезпечувати фінансування витрат на їхнє утримання. Проте, педагогічне навантаження вчителя-логопеда, уведеного до штатного розпису навчального закладу, не може передбачати роботу з учнями інших шкіл, якщо зазначений педагогічний працівник не є сумісником. Норма закріплення за вчителем-логопедом не менше 20 початкових класів загальноосвітніх шкіл поширюється лише на вчителів-логопедів логопедичних пунктів.

ФІНАНСИ ТА ОПЛАТА ПРАЦІ

ЧИ В ОПОРНОМУ ЗАКЛАДІ ОБОВ’ЯЗКОВО МАЄ БУТИ ОКРЕМА БУХГАЛТЕРІЯ

Відповідно до пункту 106 Положення про загальноосвітній навчальний заклад, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 серпня 2010 р. № 778 за рішенням засновника (власника) закладу бухгалтерський облік може здійснюватися самостійно або через централізовану бухгалтерію.

НОРМАТИВНО-ПРАВОВІ АКТИ ЩОДО ОПЛАТИ ПРАЦІ ПРАЦІВНИКІВ ВІДДІЛУ ОСВІТИ ОТГ

Механізм оплати праці посадових осіб місцевого самоврядування визначається Бюджетним кодексом України, Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», постановами Кабінету Міністрів України № 268 від 09.03.2006 р. «Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів», №614 від 21.07.2005 р. «Деякі питання віднесення областей та міст до груп за оплатою праці», №414 від 15.06.1994 р. «Про види, розміри і порядок надання компенсації громадянам у зв'язку з роботою, яка передбачає доступ до державної таємниці».

РОЗРАХУНОК ЗАРОБІТНА ПЛАТА ДИРЕКТОРА ОПОРНОЇ ШКОЛИ, ЗАВІДУВАЧІВ ФІЛІЙ

Заробітна плата директора опорної школи, завідувачів філій розраховується відповідно до встановленого йому відповідним органом управління освітою тарифного розряду, визначеного згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 6 квітня 2016 р. № 288 «Про підвищення оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери та внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України».

УДОСКОНАЛЕННЯ ФОРМУЛИ РОЗПОДІЛУ ОСВІТНЬОЇ СУБВЕНЦІЇ МІЖ МІСЦЕВИМИ БЮДЖЕТАМИ

Поширення коефіцієнту 1,751 (коефіцієнту приведення кількості учнів у денних загальноосвітніх школах сільської місцевості у відповідність до кількості учнів усіх загальноосвітніх шкіл) на денні школи в селищах міського типу, замість діючого коефіцієнта 0,926.

На 2016 та наступні роки Формулу розподілу освітньої субвенції затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 26 червня 2015 р. № 435.

Статтею 95 Бюджетного кодексу України передбачено запровадження коригуючих коефіцієнтів, які затверджені згаданою Формулою.

Особливості функціонування денних загальноосвітніх навчальних закладів, що знаходяться в сільській місцевості міст обласного значення, районів і об’єднань територіальних громад та денних малокомплектних загальноосвітніх навчальних закладів у шахтарських, інших малих малофункціональних містах (без закладів гірської місцевості) враховані шляхом застосування коефіцієнтів приведеної кількості учнів денних загальноосвітніх шкіл сільської місцевості до кількості учнів усіх загальноосвітніх шкіл України.

 Зазначені коефіцієнти приведення визначені за 5 групами.

Критерієм розподілу за групами є середня наповнюваність класів і класів-комплектів.

При середній наповнюваності класів і класів-комплектів у цих навчальних закладах (в середньому до 11,7 учня на клас) коефіцієнт приведення дорівнює 1,751, від 11,7 до 14,8 учня – 1,431, від 14,8 до 17,8 учня – 1,305, від 17,8 до 22,2 учня – 1,178, понад 22,2 учня – 1,01.

 У даний час Міністерством освіти і науки підготовлено проект постанови Кабінету Міністрів України, який торкається порушеного питання. Після погодження у Міністерстві фінансів і висновку Міністерства юстиції його подано на розгляд Кабінету Міністрів України.

ІНШІ ПИТАННЯ

МАКСИМАЛЬНА НАПОВНЮВАНІСТЬ КЛАСІВ-КОМПЛЕКТІВ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ

Максимальна наповнюваність будь-якого класу визначена частиною першою статті ст. 14 Закону України «Про загальну середню освіту», згідно з якою наповнюваність класів загальноосвітніх навчальних закладів не повинна перевищувати 30 учнів.

ЯКИЙ СТАТУС МАТИМУТЬ НАВЧАЛЬНІ ЗАКЛАДИ, ЯКІ НЕ ВХОДЯТЬ ДО ОСВІТНЬОГО ОКРУГУ

Змін у статусі навчального закладу у разі не входження його до освітнього округу не передбачається.

ЧИ БУДЕ ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ФІЛІЄЮ ОПОРНОГО ЗАКЛАД

Відповідно до абзацу третього п. 2 Положення про освітній округ філія не є юридичною особою і діє на підставі положення, затвердженого в установленому порядку. Дошкільний навчальний заклад є юридичною особою і, відповідно, філією бути не може. До того ж, філія виконує функції початкової або, за рішенням засновника, основної школи. Тобто виконувати функції дошкільного навчального закладу філія не може.

ЧИ ЗМІНЮЄТЬСЯ СТАТУС ОПОРНОЇ ШКОЛИ ПРИ ЗМЕНШЕННІ КІЛЬКОСТІ ФІЛІЙ АБО ЇХ ЛІКВІДАЦІЇ ЗА ВІДСУТНОСТІ КОНТИНГЕНТУ УЧНІВ

Зменшення кількості філій, їх ліквідація змін у статусі навчального закладу не передбачає, крім випадку ліквідації всіх філій, при якому заклад перестає відповідати вимогам законодавства до опорного закладу і засновником має бути прийняте рішення щодо припинення відповідного статусу.

ЧИ МАЄ ПРАВО ДИРЕКТОР ОПОРНОГО ЗАКЛАДУ ПЕРЕВОДИТИ УЧНІВ ФІЛІЇ ДО ОПОРНОГО ЗАКЛАДУ ПРИ ЗМЕНШЕННІ (АБО НЕДОСТАТНІЙ КІЛЬКОСТІ) УЧНІВ В КЛАСАХ В ОПОРНОМУ ЗАКЛАДІ

Переведення учня з класів філії до класів опорного закладу (чи навпаки) можливе відповідно до Порядку переведення учнів (вихованців) загальноосвітнього навчального закладу до наступного класу, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 14.07.2015 № 762, згідно з рішенням педагогічної ради опорного закладу.


Про проведення ІІ етапу Всеукраїнських учнівських    олімпіад  з навчальних предметів у 2017/2018 навчальному році

https://rada.info/upload/users_files/02143494/33be414ee8624e0553ef24de94df7dbf.doc


Наказ відділу освіти від 18.09.2017 №242 

"Про   створення атестаційної комісії ІІ рівня відділу освіти Галицької РДА

https://rada.info/upload/users_files/02143494/eb9d80865755e9091bb5596ed854385d.docx


Наказ відділу освіти про проведення І етапу предметних олімпіад

https://rada.info/upload/users_files/02143494/011d02e3f68e7a1e5c6fa3eb445fcab8.doc


 

 

Гройсман пообіцяв підвищити зарплату вчителям

Уряд визначив одним із своїх пріоритетів підвищення заробітних плат українським учителям. Про це сказав прем'єр-міністр Володимир Гройсман під час наради, що була присвячена питанням підготовки до нового навчального року.

«У 2017 році ми також визначили пріоритетом збільшення на 50% зарплат вчителям. Ми будемо підтримувати цей напрямок, і в бюджеті 2018 року він знайде своє відображення», - зазначив прем’єр.

Він також наголосив на необхідності повернення в школи вчителів, які через брак коштів свого часу пішли шукати кращої долі.


https://rada.info/upload/users_files/02143494/1660a0c163fe2cdb11619054fb7e13d4.docx

Про  проведення обліку дітей і підлітків шкільного віку


       

 

      29 серпня в залі засідань Галицької районної ради відбулася науково – практична конференція педагогічних працівників.

 З початком нового навчального року педагогів привітав голова районної державної адміністрації Микола Попович, який у своєму виступі побажав вчителям миру, добра, успішної творчої праці для виховання нових поколінь громадян вільної, незалежної і сильної України. «Сьогодні в цьому залі – кращі вчителі району. Ті, хто без перебільшення можна сказати – вкладає в учнів не тільки свої професійні знання, а ще й душу і серце».                Про «Стратегічні пріоритети розвитку освіти району та шляхи їх реалізації у 2017-2018 навчальному році» доповів начальник відділу освіти Іван Матейко. Він представив доповідь у  вигляді презентації і детально зупинився  на всіх питаннях  освітянської галузі району.

     У роботі конференції взяли участь заступник голови районної державної адміністрації Олександр Чабак та голова районної ради Павло Андрусяк.


      

                             ГАЛИЦЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
                                                                ВІДДІЛ ОСВІТИ
 
 
                                                       НАКАЗ
 
від 20.06.2017 року                          м.Галич                                            № 201
 
 
Про  проведення обліку
дітей і підлітків шкільного віку
 
 
На виконання статей 14, 35 Закону України «Про освіту», статей 6, 18 Закону України «Про загальну середню освіту», постанови Кабінету Міністрів України від 12.04.2000 № 646 «Про затвердження Інструкції з обліку дітей і підлітків шкільного віку», розпорядження Галицької районної державної адміністрації від 20.06.2017 № 389 «Про проведення обліку дітей та підлітків шкільного віку», з метою організації належного обліку дітей та підлітків шкільного віку та контролю за здобуттям учнями повної загальної середньої освіти,
 
НАКАЗУЮ:
 
  1. Директорам загальноосвітніх навчальних закладів:
    1. Забезпечити виконання вимог Законів України  «Про освіту», «Про загальну середню освіту»,  Інструкції з обліку дітей і підлітків шкільного віку, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 12.04.2000 р. № 646, розпорядження Галицької районної державної адміністрації від 20.06.2017 № 389 «Про проведення обліку дітей та підлітків шкільного віку».
    2. Призначити відповідальних  за стан організації роботи з питань охоплення навчанням дітей та підлітків шкільного віку, навчанням до здобуття повної загальної середньої освіти.
    3. Вживати конкретних заходів щодо охоплення навчанням дітей та підлітків шкільного віку.
    4. Забезпечувати  своєчасне подання  у  відділ  освіти районної державної адміністрації   відповідної статистичної інформації  щодо  стану охоплення  дітей  та підлітків навчанням у визначені терміни, зокрема:
1.4.1 до 20   серпня   2017 р. уточнені списки дітей п’ятирічного віку на затвердження у районну державну адміністрацію (2 екземпляри) згідно встановленого зразка (додаток 1);
1.4.2 до 10  вересня  2017 р.  уточнені списки дітей від 6 до 18 років (окремо по роках) в паперовому та електронному варіантах, з відповідними змінами щодо прибуття (вибуття), зміни місця проживання;
1.4.3.          до 05  вересня  2017 р. списки учнів разом з довідками з місця навчання учнів, які здобувають загальну середню освіту в інших навчальних закладах;
1.4.4.          до 05  вересня  2017 р. списки учнів, місце навчання яких не встановлено;
1.4.5. до 05 вересня 2017 р., 10 січня 2018 р. про облік дітей і підлітків шкільного віку та залучення їх до навчання, здобуття повної загальної середньої освіти дітьми і підлітками шкільного віку (додаток 2);
1.4.6. до 05  вересня  2017 р. інформацію про продовження навчання та працевлаштування випускників 9-х та 11-х класів (додаток 3), випускників 9-их класів, які не здобувають повної загальної середньої освіти – поіменний список, вказавши причини (стан здоров’я, сімейний стан, виїзд за кордон, за межі закріпленої території, небажання навчатись тощо); 
1.4.8 до 10 вересня 2017 р. інформація щодо охоплення дітей навчанням, які прибули у Івано-Франківську область з АР Крим та тимчасово-окупованої території і районів проведення АТО (додаток 4);
1.4.9 до 15 вересня звіт про кількість дітей шкільного віку РВК-77;
1.4.10 до 27 листопада звіт ЗСО-1 про розподіл за регіонами випускників 9-х класів, які одержали базову загальну середню освіту і продовжують навчання для здобуття повної загальної середньої освіти (додаток 5).
2.      Відповідальному за організацію роботи з питань охопленням навчанням дітей та підлітків шкільного віку головному спеціалісту відділу освіти  Хомин Н.І.:
2.1    Координувати  та  контролювати  роботу  загальноосвітніх навчальних закладів  щодо  організації  та  проведення  обліку  дітей  та  підлітків  шкільного  віку  та  охоплення  їх  навчанням  для  здобуття  повної  загальної  середньої  освіти.
2.2    Забезпечувати  своєчасне подання  інформації  щодо  охоплення навчанням дітей та підлітків шкільного віку.
3. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника начальника відділу освіти Г.Кашубу.
 
Начальник відділу освіти                                                             Іван Матейко